czwartek, 19 października 2023

Obwieszczenie

 Cześć!

Witam serdecznie wszystkich, którzy jeszcze czasami tu zaglądają i tych co zajrzeli tu dziś po raz pierwszy.

Przepraszam przede wszystkim, że minęło wiele czasu odkąd ostatni raz coś tu wrzucałam co nie znaczy, że całkiem to wszystko porzuciłam. Życie mi się trochę pozmieniało, ale ciągle coś próbuję tu pisać, chodź tylko na razie jako wersję roboczą. Było to moje pierwsze opowiadanie, mam do niego pewien sentyment, chociaż czytając je już jako dorosła kobieta mam po prostu maskę zażenowania. Myślę, że jest dosyć infantylne, dlatego piszę je na nowo, z nowymi wątkami i tak, aby kogoś zainteresowało, a nie było takie, kolokwialnie mówiąc "słodko-pierdzące".

Rozdziały, które są już teraz zbiorę w jedno duże opowiadanie, jako jeden wpis jeśli ktoś chciałby przez to jeszcze przebrnąć. Nowych rozdziałów może być trochę mniej, jednak trochę (nie mówię, że wiele) obszerniejsze.

Liczę, że jeszcze kogoś uszczęśliwię tą nową wersją. 


NADCHODZI NOWE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz